גיבוי ושחזור נתונים ומידע

גיבוי נתונים | שחזור נתונים | אחזור מידע
גיבוי ושחזור נתונים ומידע

שירותי גיבוי ושחזור נתונים ומידע


הגן על המידע היקר שלך מפני פרצות נתונים


מתי בפעם האחרונה גיבית נתונים במחשב או במכשיר שלך? אנו חיים כעת בעידן של איומי אבטחת סייבר והפרות נתונים, ואם לא תשמור אותם מהמחשב או מהמכשיר שלך, אתה מסתכן באובדן. אנו ב-״תיקון מחשב על ידי טכנאי מחשבים מומחה״ לעזור לך להתכונן לבלתי נודע עם שירותי גיבוי הנתונים וההצפנה שלנו.

אנו נבטיח שאתה מוכן לגרוע מכל באמצעות תוכנית אסטרטגית להגנה על נתונים. אם חווית לאחרונה אובדן נתונים, צוות תמיכת ה-IT שלנו יכול גם לעזור לך לשחזר את המידע שלך.

למה אתה צריך גיבוי בענן והצפנת נתונים?


אנו גאים להציע מגוון שירותי גיבוי ו-IT מנוהלים בהתאמה אישית לעסקים קטנים. להלן, נסביר מדוע שירותים אלו חשובים וכיצד להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר להגברת האבטחה והשקט הנפשי.

עסקים כיום משגשגים על נתונים. ללא קשר לענף או תחום עיסוק, לעסקים חייבת להיות גישה לנתונים חיוניים בכל עת. המידע שדלף יכול להוביל להשבתה, התקפות של תוכנות כופר ושלל בעיות אחרות שעלולות לשבש עסקים משגשגים אחרת. 

להלן הטיעונים המשכנעים ביותר להשקעה בגיבוי בענן ובהצפנת נתונים:

  • הגן על כוח העבודה הנייד שלך – כוח העבודה של היום נמצא לעתים קרובות בדרכים. סביבה ניידת זו מציעה יתרונות רבים, אך היא מגדילה מאוד את אתגרי האבטחה. מכיוון שההצפנה מגנה על מידע נייח ונתונים בתנועה, זוהי דרך אידיאלית לשמור על בטיחות המכשיר שלך כאשר הוא עובר ממיקום אחד לאחר.

 

  • מניעת התקפות כופר – מתקפות כופר נמצאות במגמת עלייה, במיוחד בקרב עסקים קטנים ובינוניים. התקפות אלו מונעות מהקורבנות גישה לנתונים קריטיים. גישה חוזרת מובטחת לאחר תשלום הכופר, אך בדרך כלל, כופר כאלה אינם בהישג ידם של עסקים קטנים – תשלום הכופר אינו מרתיע את התוקפים מלצאת להתקפות בעתיד. עסקים עם אסטרטגיות גיבוי מקיפות פחות פגיעים להתקפות כאלה מכיוון שהנתונים שלהם נשארים בטוחים וחסרי הישג יד.

 

  • צמצם את זמן ההשבתה – כל כמות של זמן השבתה עלולה להיות הרסנית. גיבוי נתונים מאפשר לעסקים לגשת במהירות לנתונים קריטיים, ומבטיח שהם יחזרו לפונקציונליות מלאה לאחר התקפה או מצב בעיה אחר. בעוד שתוכנית אבטחה יעילה יכולה למנוע הפרות מלכתחילה, זה תמיד חכם לפעול תחת ההנחה שגיבוי נתונים בשלב מסוים נחוץ כדי להפעיל פונקציונליות חיונית.

אילו סוגי גיבויים קיימים?


ישנם מגוון פתרונות גיבוי נתונים זמינים, אך אין שיטה אחת שמתאימה לכל המצבים. להלן שיטות הגיבוי הנפוצות ביותר:

 

  • גיבויים מלאים – כפי שהשם מרמז, גיבויים מלאים נותנים מענה למגוון רחב של קבצים שבידי העסק. בשיטה זו, כל הקבצים המאוחסנים מגובים במלואם. בדרך כלל, שיטה זו משמשת רק עבור גיבויים ראשוניים ויש לה חלופה לעבודות תחזוקה. גיבוי מלא רגיל יכול להתבצע גם חודשי או רבעוני. דרישות רוחב פס ואחסון יכולות להיות חשובות עבור גישה זו, מה שמניע עסקים רבים לחפש חלופות.

 

  • גיבוי מצטבר – הקבצים היחידים שגובו בשיטה המצטברת הם אלה שהשתנו מאז עבודת הגיבוי האחרונה. שיטה פשוטה זו יכולה להיעשות מהר יותר ובתדירות גבוהה יותר מאשר גיבויים מלאים. פתרונות מצטברים מאפשרים גם לשמור גרסאות רבות של קובץ המפתח. עם זאת, במקרה של התאוששות, יש לשחזר את כל הדלתות. כמו כן, קשה לשחזר קבצים ספציפיים מכיוון שיש לחפש קבוצות קבצים מרובות.

 

  • גיבוי דיפרנציאלי – גיבוי מסוג זה הינו מצטבר באופיו. שיטה זו מגבה רק קבצים שהשתנו מאז הגיבוי המלא האחרון – לא הגיבוי המצטבר האחרון. גישה זו יכולה להפחית משמעותית את זמן ההחלמה.
    גיבוי אינו תרופת פלא. אז בסופו של דבר, שיטת הגיבוי שלך אמורה לעבוד עבור המצב שלך.